fredag 6. april 2012

Sikklesmekke og lue bestilling

Dette var ei moro bestilling!
Ei venninne av meg fekk lue til seg og sonen til jol, og no kom det ei bestilling frå ho. Eg har fått masse skryt for luene, og ho har anbefalt vidare så eg har fått bestillingar frå andre.

Denne gongen gjekk bestillinga ut på gåver til nokre ungar i barselgruppa, ho ville og ha til sin egen sønn.

Då blei det 4 sett med lue og sikklesmekker. 
Baksida av sikklesmekkene er fleece, så dei skal tåle litt sikkel og så ikkje ungen blir kald av den våte sikklesmekka.

Mønster: egne
Str: Luer barn -liten. sikklesmekker-one size
Stoff: Textart, Lykkedragen (lilla ugler veit eg ikkje)
Trykknapper: Lykkedragen















2 kommentarer:

  1. Kjempesøt lue og smekker :) :)

    Moro å lage disse!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ja eg moro med litt søm som ein blir fort ferdig med!:)

      Slett