fredag 13. april 2012

T-skjorte

Mini held meg ofte med selskap når eg sitter og syr, eg har flytta syrommet til ein krok i loftstoga. I samme etasje har mini soverom, så då er han mykje inne på rommet sitt og leikar mens eg syr. 
Men han må bort og sjekke kva eg gjer til tider, og gjønne vil han sitte litt på fange og sy saman med meg.
Ein kveld eg sat å sydde ei t-skjorte (eg hadde planar om at det skulle bli ei gebursdagsgåve) då mini såg denne ville han ha den på. Tida var egentleg inne for nattdress og etter kvart sovetid, så eg prøvde og fåreslå at me heller skulle ta på nattdress. Men dette var ikkje mini enig i. 
Det enda sjølvsagt med at me tok på t.skjorta, eg tenkte som så at han skulle snart leggast så om han prøvde den i nokre minutt gjekk det greit. 
Men mini hadde andre planar, han ville sove med t-skjorta, og han ville og ha bukse. Det enda med at han fant ein shorts eg hadde sydd litt tidlegare og dette skulle han sove i.

Dagen etter blei han kjempe sur når me tok av t-skjorta, eg prøvde å forklare at det var litt kalt å bruke t-skjorte enda, og at me måtte ha på ullklede. Det heile enda med at me tok på ulltrøye med t-skjorta uttanpå. 

Så då fekk mini seg ei ny t-skjorte, kanskje han ikkje var heilt fornøyd med at den eg sydde tidlegare blei gitt bort i gebursdagsgåve. Så no fekk han sikkra seg ei i det tøffe stoffet!=)

Mønster: eige
Stoff: printknitstudio
Str. 3-4 år




5 kommentarer:

  1. En så superstilig tskjorte kan man jo ikke la gå fra seg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe..nei det var tydlig at dette stoffet falt i smak hos 2åringen:)

      Slett
  2. Herremann, eg blir så imponert yvi alt du fær ti. Så flink og kreativ du er :) :)

    SvarSlett
  3. Du e bra heldig som har en unge som kan leik litt for sæ sjøl! Her har vi to som helst ska vær oppå mamma hele tia, og det bli det jo itj nå sying av.. Hehe

    SvarSlett