torsdag 10. mai 2012

Bææææ…

 

 

Når eg såg dette stoffe kunne eg ikkje la ver, dette måtte eg bare ha! Sauer er jau så kule!=) Ei heilt enkel t-skjorte var det fyrst som blei sauma av stoffet. Eg har forbedra t-skjorte mønsteret mitt litt, syns det blei mykje bedre, men litt meir småpirk kan nok gjerast før eg blir heilt fornøyd.

Mønster: Eige

Str: 3-4 år

Stoff: Sauestoff og jersey frå En Stor Rull

P1060835

 

P1060831 P1060830

 

Viss du finner noko du liker her på bloggen er det bare å ta kontakt på e-post : birjit@hotmail.com så kan eg saume det i rette str og farge!=)

Ha ein flott dag!=)

4 kommentarer:

  1. Så fin den ble!!

    Ja, de sauene har jeg også siklet på. :D

    Klem fra Lille- T inne på sykroken. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, har sikkla på det stoffet ei stund og til slutt måtte eg gje etter:)

      Slett
  2. Så fin ! De sauene er så søte :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) super søtt med sauer:)

      Slett