lørdag 5. mai 2012

Body, Ånondbukse og sikklesmekke

 

Eg fekk ei bestilling for nokre veker sidan på 2 sett som skulle gjevast i barselgåver. Bestillinga var veldig grei, eg kunne få gjera nesten som eg ville. Eg foreslo eit sett med body, Ånondbukse og sikklesmekke…og slik blei det. Setta er sydd i str 1år, i den aldreren blir ikkje kleda så fort for små og somregel får ein mykje klede i dei mindre størrelsane.

Setta inneheld body sydd av Heilt Spesiell mønsteret, Ånondbukse og sikklesmekke som eg har laga mønster til sjølv. Stoffa eg har bruka er brun ribb og velur frå Stoff og Stil, mønstra interlock frå Printknit Studio, og blå jersey som eg er litt usikker på kvar er kjøpt. Trykknappar er frå Lykkedragen.

Bilde1  Bilde2

Bilde4Bilde3

bukse1Bukse1.

Bilde14

 

Sett nr 2 er sydd i samme størrelse og etter samme mønster som det fyrste settet. Stoffet eg har bruka på dette settet er Ljos lilla ribb og velur frå Stoff og Stil, Kvit jersey frå Sydilla? og det lilla uglestoffet er kjøpt privat.

 

Bilde5 

Bilde8Bilde6

Bilde7 

  Bilde10 Bilde13Bilde11

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar