tirsdag 1. mai 2012

Genser i bambus

 

Eg har tidligare vis fram ein genser sydd i bambus,på samme tid som eg sydde den sauma eg og ein til mini. Den blei, som så mykje av det eg saumer til mini, tatt i bruk før eg hugsa å ta bilde av den. Men her er nokre bilder av genseren, skrukkete og fin, rett frå snora.

Me hadde ikkje prøvd klede i bambus før eg sydde denne genseren, så me var litt spente på korleis den var i bruk. Men genseren har blitt godt lika, og eg kan sjølv tenke meg klede i bambus. Stoffet er kjempe mjult og godt!:)

Bilde1

Den turkise ribben er frå Hilco (kjøpt frå Sydilla) og eg glømte heilt at den var mykje lausare enn ribben frå stoff og stil, så halsen blei litt slapp. Men sidan denne var til mini fekk den bli som blei.

Mønsteret: eige (er fortsatt under forbedring, halsen er litt vid, og armane kan godt vera litt lengre)

Stoff: Bambus frå Myllymuksut, Hilco ribb frå Sydilla, Kam knapper frå Lykkedragen

Størrelse: 3År

Bilde3  Bilde2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar