lørdag 12. mai 2012

Sommerdrakt


Etter samme mønster som Nattdressen har eg sauma ei sommerdrakt, den fekk korte armer og bein, og så blei det ribb som avsluttning i beina i staden for kantig som på nattdressen.
Sommerdrakten klyppte eg på samme tid som nattdressen, så denne er også litt smal syns eg, så mønsteret kommer eg til å forandre litt så den blir litt vidare i kroppen.
Mønster: eige
Størrelse: 0-2 mnd
Stoff: hovudstoffet veit eg ikkje kvar er kjøpt, ljos grå ribb frå Stoff og stil, offwhite jersey frå Sydilla? og KAM knapper frå Lykkedragen.
 P1060854

  P1060856

P1060857

4 kommentarer:

  1. Så masse søte miniklær du har laget i det siste!! Hyggelig å forberede seg mens man går og venter :)

    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.

    Jeg legger deg på blogglisten min, slik at jeg kan følge med etter hvert som det kommer mer fint!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, ja det er veldig moro å sy til den lille som kommer!:)
    Så koselig at du vil legge meg til i blogglista di!:)

    SvarSlett
  3. Så fin den var! Likte godt knappene du hadde satt på:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) kan gjera mykje med utrykket på kleda med nokre knappar:)

      Slett