tirsdag 29. mai 2012

Sommerdrakt

 

 

Eg har tidligare vist sommerdrakten eg har sydd til Knøtten, og tenkte at det hadde vore kjekt og laga til mini og. Har sett mange varianter av desse sommerdraktene rundt om på bloggar, og syns dei har vore så fine når dei har delt forstykke på denne måten. Så då måtte eg og prøve.

Eg tok utgangspunkt i eit mønster eg laga i vinter til ein heildress i fleece, dette er fyrste test så litt endringar blir det nok (som vanlig) den kunne godt ha vore litt lengre, spessielt den øverste framdelen, då den var litt trang å ta på. Men alt i alt er eg fornøyd, og mini har alt bruka den masse. Eg fekk ikkje tatt bilde av den når den var ny sydd, så her er bilde tatt rett etter den kom frå snora, skrukkete og fin!:)

Mønster: eige

Str: 3år

Stoff: raud interlock Printknit studio, bilar kjøpt privat, knappar frå Lykkedragen

 P1060963

 

P1060968

 

 

P1060967

2 kommentarer:

  1. Så flott drakt. Kanskje dette hadde vært noe for tantebarnet mitt også??? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) ja du må nok saume ein slik til tantebarnet ditt, me syns slike heil dressar er supre i bruk:)

      Slett