torsdag 7. juni 2012

Enda ei sommerdrakt

Eg har tidligare vist Sommerdrakten eg sydde til Mini, no som eg driver å få brukt opp stoffrestar passa det godt og sy nokre sommerdrakter til. Eg har forandra litt på mønsteret frå fyrste test, bryststykket er forlenga litt så den skal bli litt lettare og ta av og på, den har og fått litt større armholer og sjølve drakta er litt vidare. Har ikkje testa den på Mini enda men håper forandringane førte til litt bedre passform.

Det blei ein ganske så farge sprakande sommerdrakt dette her, eigentlig skulle begge bryststykka vera i stjernestoffet, men eg klarte og klippe to like og hadde ikkje meir stoff til å klippe ny. Så det betyr at det ligger ein til fargesprakande sommerdrakt klar til og bli sydd sammen, med ulike bryststykker!

Mønster: eige

Str: 3år

Stoff: litt herfra og derfra

 

 P1070093

 

P1070094

 

 P1070095

4 kommentarer:

  1. Så kul drakt. Nå er det bare å vente på sol og sommer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) ja me får håpe me ikkje har bruka opp fin været heilt enda:)

      Slett
  2. Denne så skikkelig deilig ut:) Så greit å få brukt opp litt av alle restene :)

    SvarSlett
  3. ja det er veldig greit med heiledressar til miniar:) Og veldig kjekt å bruke opp restar Så ein kan få plass til nye flotte stoff:)

    SvarSlett