mandag 4. juni 2012

Giveaway

 

 

Eg tenker det er på tide med ein liten giveaway på bloggen min, det har vore over 30 000 sidevisningar, og dette må feirast!:)

Eg er kjempe glad for at så mange er innom sida mi, og for alle dei koselige kommentarane som blir lagt att her.

Premien er eit sjal i bomull, i utganspunktet eit slik som er avbilda, men om det skulle vera heilt feil fargar for den som vinn så skal me nok få fiksa det!:)

 

 Giveaway

Ein kan i alt ta 2 lodd, 1 lodd for ein kommentar under dette innlegget og 1 lodd for å bli følger av bloggen (dei som alt er følger av bloggen får så klart eit lodd for det) Og husk å legg igjen e-post adressa di så eg får kontakta vinnaren, viss du ikkje har blogg.

 

 P1060480 P1060481

Eg har aldri hatt giveaway før, men håper det skal gå bra forde om eg er heilt uerfaren på dette område!:)

Fristen for å bli med på giveawayen er 1 juli!

43 kommentarer:

  1. Jippiii :) Jeg ble den første :) 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  2. Følger gjør jeg jo allerede, men en kommentar i tillegg er jeg med . To lodd til meg :)

    SvarSlett
  3. Så fint sjal=) To lodd til meg si eg allerede er følger=)
    Flott veke til deg!

    SvarSlett
  4. Deltar så gjerne i trekningen av det søte sjalet :)
    Jeg følger = 2 lodd.

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  5. Klart jeg ønsker meg et sånt skjerf! To lodd:)

    SvarSlett
  6. Fint sjal! :) Eg tar gjerne i mot :p
    Trekker et lykkelodd! :D

    -Vibeke, froken_p@live.no

    SvarSlett
  7. Kjempeflott sjal! Jeg blir veldig lett med på denne gi-bort-en! :) Jeg følger deg allerede, så to lodd til meg! :)

    SvarSlett
  8. Super søtt sjal :)
    Blitt følger så to lodd på meg ^^

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  10. Utrolig fint skjerf:) lyst å vinne det i gave til en vennine som snart har bursdag, hun liker skjerf og elsker turkis;)
    trekker 2 lykkelodd:)

    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei!
    Jeg vil gjerne være med, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Jeg er med :D
    deltar med 1 lodd :D
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Jeg er med og følger selvfølgelig denne fine bloggen.

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  14. Yeah! Jeg vil gjerne ha ett lodd :D

    SvarSlett
  15. Jeg blir med på to lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  16. Jeg tar med meg ett lodd!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  17. Har ikke blogg selv, men tar gjerne 1 lodd. :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
  18. Nydelig friskt sjal!
    Håper på 1 lodd!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Kjempe flott sjal! :)
    Klart jeg er med! Liker siden på facebook, så trekker 2 lodd.
    Ha en flott kveld!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  20. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 2 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. jeg er med, 1 lodd

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 30 000 :)
    Jeg tar gjerne 2 lodd :D


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Så fin premie:) Jeg trekker 2 lodd:)

    SvarSlett
  24. Fin premie! :) Trekker 1 lodd.

    m-kjosaa@online.no

    SvarSlett
  25. Så morsomt med giveaway! Æ stille med 2 lodd :) ullawan@hotmail.com

    SvarSlett
  26. eg trekker gjerne 2 lodd :) så koselig med en giveaway på en herlig sommerkveld :)

    Hilsen Malin
    (malineriksen@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Jeg er med. To lodd til meg også. :)

    SvarSlett
  28. Gratulerer :) Jeg vil veldig gjerne være med, ikke minst fordi jeg syns skjerfet er griselekkert! 2 lodd til meg :D

    SvarSlett
  29. Gjerne 1 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  30. Nydelig sjal! Jeg er gjerne med, to lodd til meg :)

    kjersti_87@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd.. Nydelig sjal, så jeg krysser fingrene.

    Tipser også om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com

    SvarSlett
  32. Så fint sjal :-D tar 2 lodd
    Mvh Karina (kahane43@hotmail.com)

    SvarSlett
  33. stine. drange21 juni, 2012

    Eg og vil vere med:) knallflink til og sy er du. Super fornøgd med strikkepinne etuia mine :):)

    SvarSlett
  34. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg vil gjerne være med og prøve lykken :)
    ( \_/ )Du er kjempe flink til å sy og lage ting,
    (=’.'=) Har alltid hatt lyst til å prøve meg på slikt,
    («)_(«) men jeg er håpløs når det kommer til nål og trå hehe.
    Ønsker deg en kjempe fin St.Hans kveld og en nydelig sommer videre.
    Stor sommer hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  36. jeg vil gjerne bli med, og jeg tar to lodd :)


    malin_breidvik@hotmail.com

    SvarSlett
  37. 2 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  38. Hei :-)

    ♥ Blir gjerne med i trekningen og takker ja til 2 stk lodd.
    Ha en riktig GOD SOMMER! ♥

    Sommerhilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  39. Hei, jeg vil være med og tar to lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  40. Tar 2 lodd :)

    holme_22@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Trekker 2 flotte lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne være med på denne.
    Trekker 1 lodd, og håper på flaks.

    Mvh. Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  43. Så denne i siste liten... ar gjerne to lodd, jeg.
    Kjempefin premie!

    SvarSlett