onsdag 6. juni 2012

Restefest



Har liggande mange småstykker med tøy, og for å få rydda litt opp i hyllene med stoff har eg tatt ein sjau og klippt opp bittesmå klede av desse stoffrestane. Det blei nokre bukser, og mange fleir kan det bli, men litt kjedelig og sy mange bukser etter kvarandre.
I går fekk 2 av buksene ribb, det ligger fortsatt mange og ventar på å få ribb, og fleir å ventar på og bli sydd sammen. Men eg tar det litt innimellom anna så eg ikkje blir så lei!:)
Dei 2 fyrste buksene er verfall ferdige og klare til å bli vist fram, begge er i str 62/68 og har ribb i liv og føtar. Den eine i monstertruckar frå Sydilla (siste rest, så no må eg få tak i meir) og den andre i skyer som eg har kjøpt privat ei gong. Begge stoffa er interlock og er gode og mjuke for småtroll!:)
Knøtten byrjar og få mange bukser i denne str, så eg kommer til og legge nokre ut for salg, så viss du vil kjøpe ei send meg ein mail (birjit@hotmail.com) Prisen er 200kr
P1070047 P1070046






Giveaway
Ikkje gløym og bli med på Giveawayen eg har her på bloggen, der kan du vinne eit sjal

4 kommentarer:

  1. Så flott resteprosjekt da.Skjøner jo at det kan bli litt enformig da, men flotte bukser blir det hvertfall :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk:) ja det er greit å få bruka opp litt restar:)

      Slett
  2. Kjempelurt! Bør vel egentlig tenk på det samme sjøl :) Men det e som du si.. Litt kjedelig å sy mang like plagg etter hverandre!

    SvarSlett
    Svar
    1. men det er mykje ein kan sy av rester, i dag har eg klyppt bittesmå babyluer, var mange smårestar som kunne brukast da!:)
      Men det friser somregel meir å klyppe i dei nye fine stoffa sjølvsagt!:)

      Slett