tirsdag 12. juni 2012

Til liten og stor

 

  Ja me har kome til juni, men likevell er behovet for nokre luer der. Mini er veldig glad i å gå med lue, men dei fleste han har er litt for tykke no, så då var det på tide og sy ei ny. Denne gongen har eg prøva ein litt annan variant, den er i enklel jersey, med dobbel ribb nederst. Det er mange rundt om som har sydd slike luer før meg, så eg har bare bruka luemønsteret eg hadde frå før og sett på ein ribb nederst. Korleis den er på veit eg ikkje enda, me får teste den ut når Mini kjem heim frå barnehagen.

Som eg viste tidligare så driv eg og å saumer luer til magebuaren, men har enda ikkje funne noko mønster eg har vore fornøyd med. Så tenkte eg at kanskje eg kunne sy samme type til han, bare nokre hakk mindre. Eg sydde ei matchande lua til mini, men syns den såg veldig lita ut, så eg sydde ei som var litt større og. Om desse er noko greie i bruk og passform har eg ikkje peiling på, men det er vel ikkje så alt for lenge til me får testa det ut.

Stjerneluene er sydd i jersey frå Textart og ribb frå stoff og stil

Verktøylua er i velur frå Print Knit Studio, og ribb frå stoff og Stil

P1070120

 P1070121P1070122

 P1070125P1070124

2 kommentarer:

  1. Så flotte luer :) Blir spennende å se om de passer til lille knøtt ja :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!:) ja blir spennande, eg var og kikka litt på luer i ein butikk i går etter eg hadde sydd denne, og eg trur ikkje str er så feil når eg såg dei i butikken. Eg syns alt ser så veldig lite ut når eg syr det, har nok glømt kor små nyfødde faktisk er!:)

      Slett