mandag 17. november 2014

Arbeidsplassen min

Eg er så heldig å ha arbeidsplassen min heime, i kjellaren driv eg frisørsalongen og systoga Søksi.
I gangen inn til salongen har eg laga ei lita salgsutstilling med dei ferdige kleda eg syr.
Det er luksus å kunne jobbe med hobbyen sin på heiltid, og veldig greit å ha utdanna meg i eit yrke som passer så bra å kombinere sammen med hobbyen.
Så i rolige stunder, eller mens ein farge virker kan eg inn på syrommet å klyppe eller sy litt.
Eg trivas, jammen har me det godt på bygda!

2 kommentarer:

  1. Det hørtes helt herlig ut! Og så fint navn på arbeidsplassen din :)

    SvarSlett
  2. Hei, Birjit! Eg fylgjer generelt dårleg med på blogg- og Sykroken-fronten for tida, men nå tenkte eg at eg måtte sjå innom bloggen din. Eg blir glad av å lese at det går godt på jobbfronten på bygda! (Håpar det gjeld ennå, er jo ei beite sidan du posta dette innlegget...) God helg! Helsing Anne Kristin, opprinneleg frå Vrådal

    SvarSlett