torsdag 15. januar 2015

Blomster topp

Eg har som mål dette året å få sydd meir klede til meg sjølv, og viss eg klarer det blir det og shoppa mindre klede.
Denne gånga var det ein topp i jersey som blei sydd, eg bruka eit ferdig mønster frå boka til Jenny Hellström. Veldig fin fasong på denne, eg har endra litt på mønsteret blant anna forlenga eg den litt bak.
Og litt fleir endringar må til før eg blir heilt fornøgd, armane er feks. litt for smale så der har eg endra litt på mønsteret.
Ein ny test er sydd men har ikkje kome så langt at den er avbilda enda.

1 kommentar:

  1. Dette målet deler jeg med deg. Trodde jeg skulle bli mye flinkere i fjor, men jeg bli i alle fall LITT flinkere til å sy til meg selv. T-skjorter er et greit sted å begynne. Overkommelig mye jobb, og en rask gevinst. I år skal jeg bli enda flinkere.

    Lykke til med sy-til-meg-selv-prosjektet ditt!

    SvarSlett