tirsdag 27. september 2016

Tøybleier

Det blir lite blogging og det har vel sine naturlege forklaringar, det er den vanlige tidsklemma, det er hektisk å vera 3barnsmor. Det er og mykje kos,   og med baby i hus att så er det andre ting og sette seg inn i att.
Denne gonga har eg gått fult inn for å bruke tøybleier, med eller ute støtte frå den bedre halvdel. Eg prøvde slik halvhjarta med dei to andre og, men det blei bare i ny og ned. Så no har eg gått fult inn i tøybleie verden, og den verden har forandra seg mykje sidan mini var mini.
Det finns altså så mykje fine bleier, og det kjekke er at det er masse fine bruka bleier å få kjøpt.
Det eg og har funne ut er at mykje av dette kan eg sy sjølv, foreløpig har eg bare sydd innlegg i hamp og bambus men eg har store planer om å sy bleier sjølv.

Og det beste av alt er at den bedre halvdel han var ikkje så vanskelige å overbevise likevell 😊




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar